Osjećate li u zraku zov afričkih bubnjeva ili vam je bliži makedonski 7/8 ritam? Želite li pod nogama osjetiti meki pijesak neke tajlandske plaže ili škripavi snijeg nekog slovenskog skijališta? Wienerschnitzel ili New York Strip steak? Rahat lokum uz tursku kavu ili macaronsi uz francusko vino? Nije važno jeli vaša destinacija iz snova udaljena sat vremena vožnje ili dva dana leta; osmo izdanje vodećeg domaćeg turističkog sajma PLACE2GO nudi nešto za baš svakog putnika. Potvrđuje to i više od 200 izlagača iz 20 zemalja, od bliskih nam Makedonije, Slovenije, BiH, Srbije, Italije i Austrije, dalekih, ali provjerenih destinacija poput Tajlanda, Indonezije, SAD-a i Indije, pa sve do egzotičnih Sudana, Gane i Tanzanije koje se premijerno predstavljaju u Hrvatskoj. Prvi dan sajma je petak, 15. ožujka, od 10 do 16h je namijenjen isključivo akreditiranim poslovnim korisnicima, a nakon toga je do 19h otvoren za sve posjetitelje. B2B dan u organizaciji agencije Komunikacijski laboratorij povezat će više od tisuću turističkih profesionalaca koji žele uspostaviti nove poslovne kontakte, podijeliti ključna znanja o turističkoj djelatnosti te osigurati veće poslovne rezultate u 2019. te nazočiti zanimljivim predavanjima i radionicama vezanim uz trendove u turizmu. Kako bi posjet sajmu posjetiteljima bio još atraktivniji tu su brojne nagrade koje će se moći osvojiti na štandovima izlagača od kojih vrijedi izdvojiti: generalni sponzor Turkish Airlines poklanja aviokarte za Istanbul, Croatia Airlines 4 aviokarte za neku od njihovih destinacija po izboru, FlyMeAway agencija dvije aviokarte za Cagliari, Sardiniju, putnička agencija Mondo Travel i Air France KLM vode jednu osobu na putovanje u New York, a Mondo Travel dodatno poklanja i 2 putovanja autobusom na europske destinacije – Toskana i Cinque Terre i Prag – Beč – Bratislava. Sunčana Vura poklanja bon u vrijednosti od 200 dolara za upis u jedan od programa Work & Travel USA i Au Pair in America.
U proteklih sedam izdanja posjetitelji PLACE2GO sajma navikli su na zanimljiva i inspirativna predavanja i panele, a isto će biti i ove godine. Tako će nas Putoholičari povesti na put oko svijeta u 30 dana, a Slobodan Tomić u jednu od najtajanstvenijih država svijeta, Sjevernu Koreju. Poznati glumac Goran Grgić, pjevačica Lada Dijana Banek i profesor geografije Dejan Nemčić govorit će nam o metodama kojima u čestim poslovno uvjetovanim putovanjima spajaju ugodno s korisnim, a Goran Jović približit će nam Bali kroz još jednu fascinantnu audiovizualnu priču. Ivan Bengeri autor popularnog bloga Idemo putovati, jesti i piti i iskusna putnica Jadri Apostolov dočarat će nam iskustvo sudjelovanja na jednom od najpoznatijih svjetskih hodočašća – Camino de Santiago (Put sv. Jakova). Damir Vujnovac će nas upoznati s narodom Saharawi s kojima je u saharskom okruženju proveo nezaboravne trenutke. Vlado Šestan, čovjek iza platforme Savjetnik za putovanja, govorit će o skijanju u SAD-u, a kao gošća u izlaganju pridružit će mu se Alida Bolarić iz programa Work & Travel namijenjenog studentima kojima je omogućen rad u SAD-u gdje zarade novac koji najčešće potroše na putovanje kroz SAD nakon odrađenog posla.
Marko Medić, strastveni putnik kojeg mnogi znaju pod pseudonimom Father of Djordje, dat će nam odgovor na pitanje postoje li putovanja zbog Instagrama ili Instragram zbog putovanja. Dotaknut ćemo se i Kolumbije, zemlje o kojoj kruže brojni mitovi – voditeljica sajma Ida Prester razmijenit će iskustva o Kolumbiji s Andreom Kučiš i Borisom Kovačevom koji su se nedavno vratili iz te sve popularnije turističke destinacije.
U Vijetnam, ali i na druge destinacije, vode nas Iris Hazler Šanko i Mija Dropuljić, prijateljice i kume koje su se na putovanjima toliko povezale da danas teška srca putuju jedna bez druge. Časna uloga prve zemlje partnera Sajma pripala je Sjevernoj Makedoniji, destinaciji koja iz godine u godinu privlači sve više Hrvata. Sjevernu Makedoniju će na panelu predstaviti Ivana Mišerić, Sandi Cenov, Dario Rocco, Branko Krčmar (Putoholičari) i Matej Čepl (PLACE2GO magazin) koji će nam ispričati zašto je ova brzorastuća turistička destinacija odlična za odmor u svako godišnje doba.
Već šestu godinu generalni sponzor sajma je Turkish Airlines, zrakoplovna tvrtka koja je širenjem flote i mreže odredišta te ulaganjem u implementaciju inovativnih ideja u posljednjih nekoliko godina uvelike učvrstila svoju poziciju na globalnom tržištu. Zlatni sponzor sajma je Click IT, a vrijedi istaknuti i sponzore Sajma TotalTV, Stanić, Dentum i Peugeot, službeni rent-a-car Sajma Sixt te Adriatic osiguranje kao službene osiguravatelje. Vodeći hrvatski sajam turizma i ove je godine podržan od strane Predsjednice RH, Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice, Grada Zagreba kao i Turističke zajednice Grada Zagreba. Grad domaćin Zagreb predstavit će se kroz projekt Kultura turizma u kojem sudjeluju zagrebačke srednje škole te kroz fascinantan Festival svjetla – novog zagrebačkog događanja koji će privući još veći broj turista u našu metropolu.
Na Sajmu će se predstaviti i humanitarna udruga „Kolajna ljubavi“ koja je osnovana s ciljem pomaganja najugroženijim kategorijama stanovništva u Hrvatskoj, Tanzaniji i u svijetu, te „Crveni nosovi“, čiji je cilj donijeti osmijeh prvenstveno djeci na liječenju u bolnicama pomoću humora i životne radosti.