Trgovački centar Cvjetni na zagrebačkom Cvjetnom trgu u prvih je mjesec dana poslovanja posjetilo više od 743.000 posjetitelja, a na dan otvorenja čak 46.000 ljudi. Do kraja travnja Cvjetni je posjetilo 560.196 posjetitelja, a u prvih sedam dana svibnja ostvareno je više od 183.000 posjeta.
Već u prvih mjesec dana ostvarena je osnovna ideja Cvjetnog, a to je oživljavanje gradskog središta i stvaranje dodatne vrijednosti za najuži centar Zagreba, kojemu je u posljednjih nekoliko godina počelo nedostajati atraktivnih sadržaja, a ponuda se praktički svela na trgovine u Ilici.
U samo mjesec dana Cvjetni je postao prepoznatljivo društveno okupljalište i središnje mjesto druženja u najužem zagrebačkom središtu, a statistički gledano u samo 30 dana posjetio ga je gotovo cijeli Zagreb. Velik interes posjetitelja pokazuje koliko je Zagrepčanima u središtu grada bio potreban miks atraktivnih sadržaja koje sada mogu pronaći u Cvjetnom.
– S Cvjetnim središte grada dobiva novu žilu kucavicu koja će dati snagu svima koji mu se nalaze u neposrednom susjedstvu. Pozitivni pomaci vide se već sada jer je vidljivo da se ubrzano obnavljaju okolni izlozi i fasade, otvaraju se atraktivne trgovine u neposrednoj blizini Cvjetnog, a što je najvažnije, ljudi se ponovno vraćaju u središte grada i na Cvjetni trg od čega će imati korist svi – ugostitelji, trgovine, muzeji u užem središtu grada, galerije i ostali. To je vrijednost Cvjetnog i ideja koja je živjela od samoga početka – rekao je Benjanino Franić, direktor centra Cvjetni.
Međutim, pravi boom posjetitelja u Cvjetnom tek se očekuje od lipnja kada će Cvjetni početi raditi punim kapacitetom. Naime, u lipnju će i službeno biti otvoreni i javnosti svečano predstavljeni vrhunski ugostiteljski lokali, noćni barovi, slastičarnica, restorani i kiosci koji će dodatno obogatiti ponudu.
Nekritični, reklamerski tekst…možete vi to i lukavije