Početna ZG vodič Trgovine, usluge Prijavite se na pojedinačni seminar Web Marketing Akademije

Prijavite se na pojedinačni seminar Web Marketing Akademije

Foto: ThinkstockVolite web. Volite marketing. Web marketing akademija je tada pravo mjesto za vas. Kroz pojedinačne seminare polaznike će se upoznavati sa svim aspektima web-marketinga, web-trgovine, banner oglašavanjem, newsletter marketingom i još mnogo toga.  Gdje i kako se prijaviti, koja je cijena te koliko traje donosimo u nastavku teksta.  

‘Web marketing’ 27. i 28. 01. 2014.

Opis seminara:

  • upoznavanje sa svim aspektima web-marketinga
  • web stranica, web trgovina, SEO, SEM, SMM,
  • kontekstualno oglašavanje, banner oglašavanje, mobilno oglašavanje, newsletter marketing

‘Web stranica’ (pisanje za web) – 3. i 4. 02. 2014.

Opis seminara:

  • pisanje za web – oblikovanje teksta, koje elemente koristimo za oblikovanje teksta
  • sadržaji za web – najčešće greške u oblikovanju sadržaja, dobri i loši primjeri iz prakse
  • uređivanje sadržaja
  • osnove web dizajna, html-a, Photoshopa te CMS-a i UX-a

‘Web trgovina’ (e—commerce) – 10. i 11. 02. 2014.

Opis seminara:

  • web-trgovina (eng. web shop) – osnova online prodaje
  • planiranje vlastitog e-commerce poslovanja
  • sustavi za upravljanje web-trgovinom
  • web-plaćanje

‘Optimizacija web stranica za tražilice’ (Search Engine Optimization – SEO) – 17. i 18. 02. 2014.

Opis seminara:

  • on-site optimizacija vlastite web stranice
  • off-site optimizacija – metodologija (eng. link building)
  • dozvoljene i nedozvoljene SEO metode

‘Kontekstualno oglašavanje’ (Search Engine Marketing – SEM) – 24. i 25. 02. 2014.

Opis seminara:

  • kontekstualno oglašavanje na platformi Google Adwords
  • otvaranje i upravljanje Adwords računom
  • vođenje Adwords kampanje
  • optimizacija Adwords kampanje

‘Analiza web stranica’ (Google Analytics) – 3. i 4. 03. 2014.

Opis seminara:

  • analiza uspješnosti vlastitog web-poslovanja uz analitički alat Google Analytics
  • mjerenje uspješnosti web-marketinga
  • upoznavanje web-potrošača
  • izrada izvještaja

‘Marketing društvenih medija’ (Social Media Marketing – SMM) – 10. i 11. 03. 2014.

Opis seminara:

  • Facebook, Twitter, Linkedin, …
  • vođenje interesne skupine (potrošača) kroz društvene mreže
  • upravljanje tržišnom markom na webu
  • moderni e-PR

‘E-mail marketing’ (newsletter) – 17. i 18. 03. 2014.

Opis seminara:

  • web-marketing uz newsletter
  • prikupljanje baze e-mail kontakata
  • stvaranje sadržaja newsletter-a i mjerenje učinkovitosti
  • odabir newsletter sustava za upravljanje e-mail marketing kampanjama

‘Web-PR’ (online odnosi s javnošću) – 24. i 25. 03. 2014.

Opis seminara:

  • razlika između odnosa s javnošću i marketinga
  • funkcija promocije i prodaje
  • mjerenje rezultata (ROI) u odnosima s javnošću

TRAJANJE: Svaki seminar traje dva dana, 10 školskih sati. Održava se ponedjeljkom i utorkom  od 17 – 21h.

MJESTO ODRŽAVANJA: Ilica 107 ((Event centar Ilica 107).

CIJENA: Cijena dvodnevnog seminara od 10 školskih sati iznosi 1600 kuna, a online PRIJAVE su otvorene! Odobravamo popust na 2 ili više seminara.

KONTAKT: Za sva dodatna pitanja, pišite na [email protected]

Odgovori

Please enter your comment!
Please enter your name here